China Wood Viti Fabricazione è Factory |Zhanyu

Viti di legnu

Breve descrizione:

·Standard: DIN / ASTM

·Taglia: m6-m12

· Capacità di fornitura: 200 tunnellate per mese

· Tempu di mostra: 3-5 ghjorni

· Metudu di pagamentu: T / T, L / C


Detail di u produttu

Tags di u produttu

A vite di legnu, cunnisciuta ancu com'è viti di legnu, hè simile à a vite di a macchina, ma u filu di viti hè un filu di viti di legnu speciale, chì pò esse direttamente avvitatu in un cumpunente di legnu (o parte) per cunnette una parte metallica (o non metallica). cù un foru attraversu cù un cumpunente di legnu.Stu tipu di cunnessione hè ancu detachable.

U vantaghju di a vite di legnu hè chì hà una capacità di cunsulidazione più forte chì a chioda, è pò esse eliminata è rimpiazzata, chì ùn dannu micca a superficia di lignu è hè più còmuda d'utilizà.

 I tipi cumuni di viti di legnu sò u ferru è u ramu.Sicondu u capu chiovu, ponu esse divisu in tippu di testa tonda, tippu di testa piatta è tippu di testa ovale.A testa di chiovu pò esse divisa in viti slotted è croce slotted screw.In generale, a vite di testa tonda hè fatta d'acciaio dolce è hè blu.A vite di testa piatta hè pulita.A vite di testa ovale hè generalmente placcata cù cadmiu è cromu.Hè spessu usatu per installà foglie solte, ganciu è altri accessori hardware.E specificazioni sò determinate da u diametru è a lunghezza di u bastone è u tipu di a testa di unghje.A scatula hè l'unità di compra.

 Ci hè dui tipi di cacciavite per installà viti di legnu, unu hè drittu è l'altru hè in croce, chì hè adattatu per a forma di groove di testa di viti di legnu.Inoltre, ci hè un driver speciale installatu nantu à u trapanu di l'arcu, chì hè adattatu per carica è scaricamentu di viti di legnu più grande.Hè cunvene è risparmiu di travagliu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi