Cuncepimentu è selezzione di cumpagnia prufessiunale elettromeccanica antisismica

Disegnu è selezzione di una sucietà antisismica elettromeccanica prufessiunale: Stu prughjettu hè cuncepitu da una cumpagnia antisismica prufessiunale, è a custruzzione serà disposta dopu a cunferma da l'unità di design.

 imagine 2

L'acciaio C-channel hè u cumpunente principalu di u supportu anti-vibrazione: u pruduttu finitu hè trattatu in situ, è a lamina galvanizzata laminata à friddu hè processata è prodotta.A spaziatura di u foru di l'acciaio di u canali C facilita l'aghjustamentu di a spaziatura di u bracket.

 imagine 3

 imagine 4

Caratteristiche è vantaghji di l'acciaio C-channel per u sustegnu sismicu: 1. U novu disignu di rinforzu assiale aumenta a resistenza di curvatura di l'acciaio C-channel;2. U bordu curling azzaru C-canale hà serrations, chì sò efficaci in shearing, anti-slip, è resistenza à l'impattu, è à u stessu tempu Pò esse bè cunnessu cù l'acciaio di u canali;3. U spinu di l'acciaio di u canali C hà una lunghezza di calibre auxiliar, chì hè cunvenutu per u prucessu in situ durante a stallazione;4. U pirtusu di muntatura in forma di striscia nantu à u spinu hè faciule d'aghjustà è stallà;5. A superficia hè galvanizzata, è ùn hè micca necessariu mantenimentu dopu., bella apparenza;6. Rapidu è effittivamenti combina cù struttura di acciaio, struttura di béton o altre strutture per furmà diverse forme di supportu è sistemi di ganci;7. Fixing pipa rapida è còmuda, duct aria perfetta è sustegnu ponti è altre installazione prucessu;8. , Tutti l'accessori spiciali è l'acciaio di u canali in forma di C ponu esse arbitrariamente assuciati è usati in modu sicuru;9. azzaru C-canal include dui tipi di azzaru non-porous e perforated, chì pò esse sceltu in parechje manere;L'acciaio di u C-canale deve esse galvanizatu in caldu à friddu, cù una strata galvanizzata Specifica i requisiti di spessore deve esse cumpletu.


Tempu di Postu: Apr-26-2022