Nova suluzione antivibrazioni è anti-loose per i fasteners filettati

A cunnessione di filu hè largamente usata in ogni tipu di strutture meccaniche.Hè unu di i metudi di fastening più cumunimenti utilizati per via di i vantaghji di a cunnessione affidabile, a struttura simplice è l'assemblea è u disassemblamentu convenientu.A qualità di fasteners hà una influenza impurtante nantu à u livellu è a qualità di l'equipaggiu meccanicu.

I fasteners filettati sò chjappi da fili interni è esterni per realizà a cunnessione rapida di e parti, è ponu esse disassemblati.I fasteners filettati anu ancu una bona intercambiabilità è low cost.Tuttavia, sò ancu una fonte significativa di prublemi meccanichi è altri fallimenti.A parte di u mutivu di sti prublemi hè chì si perdenu in usu.

Ci hè parechje miccanismi chì ponu purtà à alluntanassi di fasteners filettati.Sti miccanismi ponu esse divisi in loosening rotazionale è non rotazionale.

In a maiò parte di l'applicazioni, i fasteners filettati sò stretti per applicà a precarica in l'articulazione sottumessa.Loosening pò esse definitu cum'è a perdita di forza di pretightening dopu à stringhje hè cumpletu, è pò accade per unu di dui metudi.

L'allentamentu rotativu, generalmente chjamatu self-loosening, si riferisce à a rotazione relativa di fasteners sottu carichi esterni.U loosening non-rotazione hè quandu ùn ci hè micca una rotazione relativa trà i fili interni è esterni, ma a perdita di preloading si trova.

E cundizioni attuali di u travagliu mostranu chì u filu generale pò scuntrà a cundizione d'autobloccu è u filu ùn si perde micca sottu a carica statica.In pratica, a carica alternata, a vibrazione è l'impattu sò una di e cause principali di alluntamentu di coppia di cunnessione di viti.

Metudu generale anti-allentamentu per i fasteners filettati

L'essenza di a cunnessione di filu hè di prevene a rotazione relativa di bulloni è noci à u travagliu.Ci sò parechji metudi anti-loosening cunvinziunali è misure anti-loosening.

Per i fasteners filettati di cunnessione meccanica, a prestazione anti-loosening di a coppia di cunnessione filettata hè ancu inconsistente per via di e diverse cundizioni di stallazione.In cunsiderà affidabilità, ecunumia, mantenimentu è altri fattori, diverse misure anti-loosening sò aduttate per fasteners filettati di cunnessione meccanica in pratica.

Per decennii, l'ingegneri anu pigliatu diverse misure per impediscenu l'allentamentu di i fasteners filettati.Per esempiu, verificate back gaskets, spring washers, split pins, colla, nuts doppiu, nuts nylon, nuts torque all-metal, etc. Tuttavia, sti misuri ùn ponu risolve cumplettamente u prublema di loosening.

Sottu, discutemu è paragunate u firmware anti-loosening da l'aspettu di u principiu anti-loosening, fastening performance è comodità di assemblea, performance anti-corrosion è affidabilità di fabricazione.Attualmente, ci sò quattru tipi di forme anti-loosening cumunimenti usate:

Primu, l'attrito hè scioltu.Cum'è l'usu di rondelle elastiche, noci doppie, noci autobloccanti è noci di serratura d'inserzione di nylon è altri metudi anti-loosening, per pruduce un pò impedisce a rotazione relativa di l'attrito cumuni.A pressione pusitiva, chì ùn varieghja micca cù e forze esterne, pò esse strette in axial o simultaneamente duie direzzione.

U sicondu hè meccanicu anti-loosening.L'usu di spillatura di stop, filu è lavatrice di stop è altri metudi anti-loosening, limitanu direttamente a rotazione relativa di a coppia di cunnessione, perchè u stop ùn hà micca forza di pre-tightening, quandu a noce si stende torna à a pusizione di stop anti- Loosening stop pò travaglià, questu hè veramente micca sguassatu, ma per impediscenu di cascà.

Terzu,riveting è anti-loose.Quandu u coppiu di cunnessione hè strettu, i metudi di saldatura, punching è bonding sò aduttati per fà chì u filu perde e caratteristiche di u muvimentu è diventa una cunnessione indetachable.U svantaghju evidenti di stu metudu hè chì u bolt pò esse usatu solu una volta, è hè assai difficiule di disassemble.Ùn pò esse riutilizatu, salvu chì a coppia di cunnessione hè distrutta.

Quartu, a struttura hè solta.Hè l'usu di coppia di cunnessione di filu di a so propria struttura, sciolta affidabile, reutilizable, disassemblamentu convenientu.

I primi trè tecnulugii anti-loosening principarmenti s'appoghjanu nant'à e forze di terzu-party à impedisce loosening, principarmenti cù attritu, è u quartu hè una nova tecnulugia anti-loosening, solu s'appoghjanu nant'à a so struttura.


Tempu di pubblicazione: 11-Nov-2021